Monday 13 November 2017

Eve online trading dla początkujących


Rozpoczęcie nauki w EVE Online Wybrana przez Ciebie szkoła ustali tylko, z którego startera wybierzesz system solarny i do którego Starter Corporation będziesz należeć. Nie ma absolutnie żadnych różnic między nimi. Dadzą twojej postaci stałą listę stacji rozrzuconych po całym Edenie należącym do tej szkoły, w której możesz ustawić swój Klon Medyczny niezależnie od korporacji, do której mógłbyś dołączyć i niezależnie od miejsca, w którym ustawiasz swojego klona. Portret i imię Następnie musisz zaprojektować wygląd swoich postaci i zrobić portret. Twój wygląd zależy od tego, którą rasę i rodowód wybierzesz, ale narzędzie zapewnia także dużą elastyczność. Spędzaj trochę czasu nad stworzeniem swojej postaci i zrobieniem portretu, ale pamiętaj, że 99 razy inni gracze będą widzieć twój portret, a nie cały twój model postaci, i (chyba, że ​​lubisz spędzać czas w Kwaterze Kapitańskiej), ty. Możesz zmienić ubranie i ponownie zabrać swoje portrety w późniejszym czasie, ale zmiana wyglądu postaci może być dokonana tylko poprzez płacenie za Przebudowę postaci za pomocą Aurum. Następnie wybierasz dla swojej postaci: Ancestry (ma niewielki efekt w grze) Education (kontroluje, w której korporacji NPC, od której zaczynasz, wszystkie są efektywnie identyczne) Name. Wybierz uważnie imię postaci, ponieważ nie możesz tego później zmienić. Twoje imię jest częścią twojej tożsamości i będzie miało wpływ na to, jak twoje corpaterzy myślą o tobie. W EVE Online większość korporacji korzysta z komunikacji głosowej (np. Mumble) podczas operacji flotowych, a także używa swojego serwera głosowego dostępnego dla swobodnej rozmowy. Podczas korzystania z komunikatorów głosowych czasami będziesz musiał zidentyfikować się ze swoim imieniem, a inni członkowie floty użyją Twojego imienia i nazwiska, aby uzyskać informacje lub instrukcje. Posiadanie nazwy, która jest prosta i łatwa do wymówienia, ułatwi wszystkim pracę. Wybierz dokładnie swoje imię, szczególnie imię, ponieważ będzie ono często używane jako znak wywoławczy podczas operacji flotowych. Jeśli wybierzesz głupie imię dla siebie, powinieneś przygotować się dla niektórych osób, aby nie traktowały cię poważnie. Możesz wybrać imię i nazwisko (chociaż nazwisko jest opcjonalne). Imiona postaci są unikalne, a gra sprawdzi, czy wybrana przez Ciebie nazwa jest dostępna przed kontynuowaniem. Uruchamianie gry Kiedy zaczynasz grę jako nowa postać, możesz przejść samouczek (zwany także "Nowym graczem"), opowieść opartą na fabule, która dostarcza instrukcji krok po kroku do podstawowej mechaniki gry EVE . Jeśli już nie grałeś w EVE, zdecydowanie zalecamy, abyś postępował zgodnie z tutorialem, ponieważ gra ma wiele szczególnych mechanizmów, do których możesz nie być przyzwyczajony, nawet jeśli grałeś w inne gry komputerowe. Agenci kariery Kolejnym krokiem w nauce gry w EVE (po samouczku) jest odwiedzenie agentów kariery i wypełnianie misji, które oferuje im samouczek i zapoznanie z niektórymi głównymi działaniami PvE w EVE Online. Agenci nie są wyłączni, możesz wykonać dowolną liczbę misji agentów, jak chcesz. Zaleca się, abyś zrobił tyle samo, ile Cię interesuje, ponieważ nie tylko wyjaśniają one więcej mechaniki gry, ale także oferują dobre nagrody dla nowych graczy. Należy jednak pamiętać, że oferują one niewiele szkoleń w PvP (które stanowią bardzo istotną część gry). Dodatkowo EVE to gra w piaskownicy, a główną atrakcją gry jest tworzenie własnej ścieżki, a nie podążanie za wcześniej ustawioną ścieżką. Istnieje pięć agentów kariery, z których każda oferuje od 5 do 10 misji w określonym obszarze: Przemysł Biznes Eksploracja Wojskowy Zaawansowane Wojskowe Jeśli skorzystasz z samouczka, polecisz na stację, w której znajdują się najbliżsi agenci kariery, wszyscy pięcioro agentów zawsze znajdują się w ta sama stacja. Jeśli pominąłeś samouczek, możesz zlokalizować najbliższy zestaw agentów kariery (są trzy zestawy agentów na frakcję, ale wszystkie oferują te same misje): Otwórz menu Pomoc w grze (F12. Lub kliknij ikonę w twój NeoCom) Poszukaj sekcji o nazwie Career Advancement na karcie Support. Kliknij przycisk Pokaż agentów kariery. Otworzy się kolejne okno, które przedstawi Ci 5 najbliższych agentów kariery do bieżącej lokalizacji. W prawym dolnym rogu znajdzie się przycisk oznaczony jako Set Destination. Kliknij go, aby wykreślić trasę do przejścia, aby dostać się do systemu i stacji, w której znajduje się ten agent. Możesz robić agentów w dowolnej kolejności (choć agent wojskowy przed wykonaniem zaawansowanego wojskowego). The Sisters of EVE Epic Arc: Blood-Stained Stars Po ukończeniu misji dla agentów kariery, galaktyka EVE jest Twoja do zbadania Jeśli chcesz przeprowadzić jeszcze kilka misji związanych z fabułą, możesz zrobić epicki Sisters of Eve łuk misji Krwawe gwiazdy. Epicki łuk to seria 50 połączonych misji, które zabierają Cię na szczyt highsec i ukazują sporo tła i wiedzy o grze, szczególnie w odniesieniu do Rogue Drones i tajnego Towarzystwa Świadomej Myśli. Aby rozpocząć, powinieneś udać się do systemu Arnon i porozmawiać z Siostrą Aliturą w Sisters of EVE Bureau. Wykonując epicki łuk, powinieneś skupić się na dalszym ćwiczeniu swoich umiejętności walki. Możesz wykonać większość początkowych misji w Fregacie. ale powinieneś rozważyć ulepszenie do niszczyciela lub nawet krążownika pod koniec. Większość misji będzie dość łatwa, ale niektóre (szczególnie pod koniec, jak niesławny Burning Down the Hive czy Our Man Dagan) mają reputację bardzo trudnego dla nowych graczy. Jeśli znajdziesz się w trudnej sytuacji, nie wstydź się prosić o pomoc na kanale czatu E-UNI, ponieważ wielu graczy z EVE University chętnie Ci pomoże. Uważaj jednak, aby zaakceptować lub poprosić o pomoc na kanale Lokalnego czatu, ponieważ istnieje kilku pozbawionych skrupułów graczy, którzy mogą przejąć kontrolę nad twoim celem misji lub przynęty i zniszczyć twój statek (zobacz także: oszustwa w EVE Online). Umiejętności uczenia się W przeciwieństwie do wielu innych gier MMO, Twoja postać rozwija się (zdobywa nowe umiejętności, może korzystać z dodatkowych modułów i statków itp.) Dzięki umiejętnościom szkoleniowym, które są wyćwiczone w czasie rzeczywistym, nawet po wylogowaniu. Dlatego powinieneś zawsze mieć umiejętność aktywnego szkolenia. Umiejętności kolejkowe można trenować jeden po drugim, maksymalnie 24 godziny w przyszłość (w przypadku postaci alfa) lub prawie w nieskończoność (w przypadku postaci Omegi). Umiejętności mają pięć poziomów (I do V), a podczas gdy korzyści z każdej dodatkowej skali poziomu są liniowe, czas treningu wzrasta wykładniczo - więc zazwyczaj nie warto ćwiczyć umiejętności wykraczających poza poziom IV w ciągu pierwszych kilku dni. Zamiast tego skoncentruj się na umiejętnościach, które albo poprawią cokolwiek robisz w danym momencie, albo które odblokowują nowe statki lub moduły, które chcesz wypróbować. Gdy poczujesz, co lubisz robić w EVE, możesz skupić się na treningu w tym konkretnym obszarze. Umiejętności są kumulatywne, a postać (pod warunkiem, że mają klan Omega) może potencjalnie uczyć się wszystkich umiejętności w danej grze, mając wystarczająco dużo czasu, więc nie martw się zbytnio o trening niewłaściwych umiejętności na początku gry. Zaczynasz grę z kilkoma umiejętnościami już wyszkolonymi. Aby wyszkolić dodatkowe umiejętności, musisz najpierw zdobyć odpowiednią książeczkę umiejętności. Podczas gdy otrzymasz kilka skillbooks jako nagrody od agentów kariery. pozostałe muszą być kupione na rynku, większość podstawowych podręczników jest rozsądnie tania. Uniwersytet EVE udostępnia swoim członkom pewne podręczniki umiejętności za darmo. Możesz przyspieszyć swój trening, instalując implanty w swojej postaci, w szczególności podstawowe implanty wzmacniające atrybut, które dodają od 1 do 5 punktów atrybutom twoich postaci. Podczas gdy lepsze implanty są niezwykle kosztowne, 1 implanty są dostępne nawet dla nowych graczy. Członkowie EVE University mogą również nabyć 3 implanty z rabatem. Wyposażenie Statków Statków w EVE może być wyposażone w różnorodne moduły, które zapewniają okrętowi dodatkowe zdolności (np. Broń, która pozwala strzelać na wrogie statki) lub poprawiają jego statystyki (np. Płyty pancerza, które zwiększają ilość obrażeń statek może zająć zanim wybuchnie). Dowiedz się, które moduły działają dobrze na jakim statku (iw połączeniu z innymi modułami) jest potencjalnie bardzo głębokim tematem, więc powinieneś podejść do niego krok po kroku. Podstawowe wskazówki dotyczące dopasowania każdej z czterech frakcji statków znajdują się na następnych stronach: Dodatkowo dostępna jest pełna lista wszystkich modułów i platform oraz ich działania. Aby znaleźć zalecane wyposażenie konkretnego statku, spójrz na stronę statków na wiki. Członkowie EVE University mogą również poprosić o odpowiednie porady na forach EVE University PvP i PvE. Dołączenie do Korporacji Korporacyjnej to wersja organizacji graczy EVE (trochę podobne do gildii lub klanów w innych grach, ale z dużo większą możliwością wpływania na grę). W swojej istocie EVE jest grą społeczną, a mimo że jest to całkowicie możliwe do samodzielnego grania, większość doświadczonych graczy EVE powołuje się na poczucie wspólnoty w swojej korporacji jako jednej z głównych atrakcji gry. Ponadto dobrze zarządzana korporacja może zaoferować swoim członkom wiele usług, takich jak bezpłatne statki i moduły, wsparcie misji, porady, poczucie łączenia się z innymi w celu osiągnięcia wspólnych celów i, oczywiście, zabawne operacje flotowe. EVE University to korporacja zajmująca się nauczaniem nowych graczy, jak grać i cieszyć się EVE. Zapewniamy szeroki zakres usług (poza nauczaniem i bardzo pomocną społecznością), takich jak darmowe podręczniki, dotowane implanty, mentorzy, kampusy, aby zapewnić praktyczne doświadczenie w różnych miejscach i środowiskach w EVE, nie wspominając o niesamowitym wiki, którą właśnie czytasz. Czekamy na zgłoszenia od wszystkich nowych graczy. Jednak w EVE są inne korporacje (duże lub małe, zwykłe lub formalne, zlokalizowane we wszystkich zakątkach kosmosu), które są bardzo przyjazne dla nowych graczy, a każdy gracz powinien rozejrzeć się, aby zobaczyć, co najlepiej pasuje do ich zainteresowań i temperamentu. Korporacje reklamują się w: Kolejne kroki EVE to gra w piaskownicy, co oznacza, że ​​każdy gracz może znaleźć to, co lubią najbardziej w grze (w przeciwieństwie do innych gier MMO, nie ma centralnej historii do naśladowania). Ze względu na system umiejętności EVE. zazwyczaj łatwo jest rozpocząć wykonywanie danej czynności, ale jej opanowanie zajmuje dużo czasu. Dlatego też, jako nowy gracz, często dobrym pomysłem jest poradzić sobie w kilku różnych czynnościach, aby dowiedzieć się, co najbardziej Ci odpowiada. Jeśli znajdziesz coś, co wygląda atrakcyjnie, zbadaj je (np. Przeszukując to wiki, uczęszczając do klasy lub czatując z kolegami z pracy), zacznij uczyć się odpowiednich umiejętności i zacznij. Jeśli uważasz, że jest to przyjemne, kontynuuj trening umiejętności swoich postaci, jednocześnie doskonaląc umiejętności gracza (doświadczenie, które zdobywasz podczas gry - EVE jest bardzo skomplikowane, a nauczenie się tajników nawet jednej jego części zajmuje trochę czasu) nudzić się, zawsze możesz zmienić kolejkę treningu postaci i spróbować czegoś innego. Podczas gry warto pamiętać: Uzyskiwanie pomocy EVE to bardzo złożona (i czasami nieintuicyjna) gra. Jeśli czujesz się niepewny lub zagubiony, nie wahaj się poprosić o pomoc społeczność graczy EVE jest bardzo przyjazny i pomocny dla nowych graczy. Najłatwiej uzyskać bezpośrednią pomoc przez kanały rozmów w grze. Kanały czatu Łączenie kanałów czatu. Istnieją (przynajmniej) trzy kanały czatu przeznaczone do pomocy nowym graczom - możesz zadawać pytania tutaj i zazwyczaj są inni doświadczeni gracze i mistrzowie gier, którzy ci pomogą. Możesz znaleźć te (i inne) kanały czatu w zakładkach (domyślnie) w lewym dolnym rogu ekranu. Rookie Help (pomoc dla najnowszych graczy). Pomoc w języku angielskim (ogólna pomoc w czacie w języku angielskim) Dostępne są również kanały pomocy w języku francuskim, niemieckim, japońskim i rosyjskim.) EVE University (kanał pomocy ogólnej EVE Universitys.) Automatycznie dołączasz do Rookie Pomóż kanałowi przy pierwszym uruchomieniu gry. Dodatkowo, możesz dołączyć do angielskich kanałów pomocy lub EVE University (ponieważ Pomoc dla Rookie jest często bardzo zajęta, a postacie starsze niż 30 dni nie mają już dostępu do Pomocy Rookie): Kliknij dymek poniżej kanału czatu. Zobaczysz kilka folderów. Kliknij Pomoc i poszukaj kanałów o nazwie EVE University (E-UNI) i lub English Help (Help). Kliknij Dołącz. Niektóre rzeczy można łatwiej wyjaśnić w filmie niż w tekście. Seria filmów EVE Online Flight Academy autorstwa CCP, które wyjaśniają podstawową rozgrywkę. Te filmy są również dostępne w grze z menu Pomoc (F12. Lub Ikona na twoim NeoComie) na zakładce Filmy instruktażowe. Seria filmów instruktażowych EVE autorstwa Evocationz Adhera, która obejmuje nowy samouczek Ascension. agenci kariery, Sisters of EVE arc epic. a także kilka przydatnych tematów pobocznych. Jak przetrwać serię wideo EVE Online Seamusa Donohue, która przechodzi od tworzenia postaci do końca kariery agentów. z pomocnym komentarzem po drodze. Głębsza wiedza Poza zwykłymi pytaniami, na które można odpowiedzieć w kanale czatu, istnieje ogromna wiedza na temat gry, którą udokumentowała baza graczy. Witryna EVE University, którą właśnie czytasz, jest jednym z najbardziej wszechstronnych zasobów dla nowszych graczy, ale jest wiele innych, często poświęconych konkretnej aktywności w grze. Korzystanie z ulubionej wyszukiwarki internetowej jest zazwyczaj dobrym punktem wyjścia, ale należy pamiętać, że EVE stale się rozwija, więc sprawdź, czy informacje, które znajdziesz, są aktualne. Dodatkowo oficjalne centrum pomocy EVE jest dobrym miejscem do znalezienia informacji dotyczących Twojej subskrypcji, usług związanych z kontem, a także podstawowej rozgrywki. Powiązane linki Wszystkie strony na tej wiki skierowane są do nowych graczy. Biblioteka klasowa EVE University. zawiera nagrane zajęcia obejmujące szeroki zakres tematów. ISK Przewodnik. baza wiedzy o wielkości przemysłowej, która obejmuje prawie wszystkie aspekty EVE. Wykres kariery EVE. pokazywanie (prawie) wszystkich rzeczy, które możesz robić w EVE. Dwustronny prześcieradło EVE autorstwa Korgan Nailo. Alphas Guide to the Galaxy. doskonały punkt wyjścia dla bohaterów klonów Alphy. Istnieje kilka bardzo prostych błędów, które są alarmująco wspólne dla nowych graczy w EVE Online. To jest moje podejście do dziesięciu rzeczy, o których większość graczy ostrzeże się, gdyby mogły wrócić w czasie. 10. Not Doing The tutorial stylemargin: 10px border-collapse: collapse float: right width: 300px border1gt hreftentonhammernode66375 titlegt srctentonhammerimageview66375 altEVE Online width300 styleborder: 0px lite width: 300px gt stylefont-style: italicgtTen błędy, które każdy początkujący ryzykuje. Samouczek uczy podstawowych umiejętności. Okazuje się, że EVE Onlines słynie z pionowej krzywej uczenia się w strawne ukąszenia. Robienie notatek to dobry pomysł. Zwłaszcza jeśli jesteś zainteresowany tym konkretnym obszarem. CCP poświęciło wiele czasu na doskonalenie procesu samouczek, aby ułatwić pracę nowym graczom, a jedynie głupiec nie skorzystałby z tego. 9. Brak dostępu do bezpłatnych informacji Internet ma wiele swobodnie dostępnych informacji o EVE Online. Prawie każdy aspekt gry jest pokryty rozdzierającymi detalami, gdzieś w Internecie. Ten Ton Hammer jest oczywiście świetnym źródłem informacji, ale podobnie jak w przypadku wielu innych aspektów życia, mądrze wybrane wyszukiwanie google powie ci wszystko, co musisz wiedzieć o każdym problemie, który masz. Jeśli się zgubisz, zapytaj Google. Odpowiedź jest tam. 8. Rozkoszuj się po raz pierwszy, martw się o ISK Drugi Kiedy zacząłem grać, spędziłem strasznie dużo czasu na wydobywaniu z Tormentorem, który jest fregatą nastolatki, której nikt przy zdrowych zmysłach nie marnuje czasu na więcej niż jeden dzień lub dwa. Używałem go przez miesiąc i z dumą, ponieważ po prostu nie wiedziałem nic lepszego. W tym czasie mogłem dołączyć do prawdziwej korporacji, robić tanie PvP lub dobrze się bawić. Zamiast tego unikałem NPC-ów fregata i zbierałem skały. Może całe to cierpienie zbudowało charakter, ale wolałbym spędzić ten czas na błaznowaniu i robieniu rzeczy, zamiast próbować maksymalizować moje dochody z ISK. 7. Niedopuszczanie przyjaciół JAK NAJSZYBCIEJ Punktem grania MMO jest to, że wiele osób bawi się z tobą. Powinieneś zrobić wszystko, aby niektórzy z nich byli twoimi przyjaciółmi. Nie taki przyjaciel, w którym kiwasz głową, gdy je widzisz. Chcesz takich przyjaciół, gdzie robisz te same rzeczy w grze i spędzasz czas razem na Ventrilo. Zwiększy to twoje zainteresowanie i zaangażowanie w EVE Online i umożliwi ci wspólną pracę dla projektów, które w innym przypadku nie byłyby możliwe. Najlepszym sposobem na nawiązanie przyjaźni jest dołączenie do korporacji. Najlepsze korporacje dla początkujących to te, które mają udokumentowane doświadczenie w szkoleniu nowych graczy, aby byli lepsi w EVE Online. Uniwersytet EVE jest bardzo chwalony przeze mnie i innych, i słusznie. Zastanów się nad nimi lub w korporacji takiej jak oni, i zyskaj popularność wśród osób, które wydają się być twoją osobą. 6. Nie próbuj wszystkiego W EVE Online jest wiele ciekawych rzeczy do zrobienia, a ty jesteś zobowiązany do wypróbowania jak największej liczby czynności. Oznacza to, że tak, spróbuj wydobycia. Tak, prawdopodobnie powinieneś spróbować także PvP, ale uważam, że powinieneś zrobić to w dobrym towarzystwie. Powinieneś spróbować odkrywać, handlować, wymyślać i cokolwiek, co możesz wymyślić. Jest to duża gra, a im bardziej się starasz, tym bardziej ogólna wiedza, jaką masz, i tym większa szansa, że ​​znajdziesz coś, co idealnie pasuje do twojego pomysłu na zabawę. To jak gra w rosyjską ruletkę, a każda komnata zawiera inną odmianę wygranej. 5. Nie trzymanie się planu umiejętności Niektóre obszary EVE wymagają wielu umiejętności: latania statkami, wynajdywania dwóch statków. i tak dalej. Ale większość EVE Online wcale tak nie jest. Jeśli wybierzesz coś, jak latające bombowce typu stealth lub dwie rakiety produkcyjne. możesz zrobić to samo, jak każdy, w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Dowiedz się dokładnie, jakich umiejętności potrzebujesz, przygotuj plan umiejętności i nie odejdź od niego. Niestety, czasami jest to sprzeczne z błędem 6, z próbowaniem nowych rzeczy koniecznie obejmujących szkolenie wielu dziwnych umiejętności. W porządku. Ale jeśli twoja umiejętność styczna zabiera więcej niż kilka dni, powinieneś poważnie zastanowić się, czy to jest tego warte. 4. Flying What You Cant Afford To Lose To jest ważne. Nigdy nie warto, aby cała wasza sieć była zapakowana w jeden statek. Jeśli oddasz coś, zostanie przepadnięte. Nie chodzi o to, czy zamierzasz stracić ten statek, to jest kwestia kiedy. Jeśli istnieje duże ryzyko utraty statku, to lepiej nie być wart nawet jednej piątej swojej wartości. Musisz być w stanie ubezpieczyć się od nieszczęścia. Jest to szczególnie prawdziwe w PvP. Jeśli możesz sobie pozwolić tylko na jeden pancerny statek, nie możesz sobie na niego pozwolić. Musisz mieć możliwość latania trzema lub czterema statkami w dowolnym momencie lub możesz zostać zniszczony. Nie umieszczaj go na stole, jeśli nie chcesz z nim grać. 3. Myślenie, że Twój czas jest bezpłatny Czas spędzony na grach EVE Online jest cenny. Nie marnuj go, wykonując czynności, które powodują mniej ISK, gdy istnieją inne możliwości udostępniania ISK. Mówię konkretnie o takich rzeczach, jak górnictwo scordite w przestrzeni o wysokim poziomie bezpieczeństwa, czyli EVE Online, co McDonalds ma zjeść w restauracji. Nie marnuj czasu na mniejsze działania generujące ISK, szczególnie jeśli wymagają one dużej części Twojej osobistej pracy. Postaraj się poświęcić większość swojego czasu na robienie rzeczy, które lubisz w EVE, a potem tak mało, jak to tylko możliwe, na ISK generując to, co czyni możliwym najbardziej ISK. W pewnym stopniu każdy ma obsesyjną kompulsywną pasję. W praktyce: wiem, że latanie na tę stację dziesięć skoków dalej, aby ten 150 000 moduł ISK wydawał się dobrym pomysłem, ale w czasie, który potrzebował, aby go odzyskać, prawdopodobnie można by zarobić dwa razy, wykonując misję lub w inny sposób wydając twój czas konstruktywnie. Prawdopodobnie lepiej po prostu wyrzucić moduł. 2. Zakładając, że nie chcesz zrobić czegoś początkujących w EVE Online mają niefortunną tendencję do zaniżania własnej skuteczności. Jest to godne ubolewania, ponieważ najważniejszą rzeczą w EVE jest to, że gracze szkolą się, aby mieć odpowiednie umiejętności, a punkty umiejętności w grze oceniają odległą sekundę. Dołącz do właściwej korporacji, ucz się wszystkiego, co możesz, i postępuj zgodnie z innymi poradami, a możesz wnieść równie ważny wkład, jak znacznie bardziej zaawansowany gracz. Widać to szczególnie w bardzo aktywnych korporacjach, gdzie zmotywowany początkujący jest znacznie bardziej wartościowy niż bezinteresowny weteran. Ta maksyma dotyczy zarówno przemysłu, handlu, jak i PvP. W przemyśle praca ludzka jest często ważniejsza niż liczba punktów umiejętności. W handlu, dostrzegając szansę i mając dobre pojęcie o tym, jakie ryzyko warto podejmować, atuty punktów umiejętności, za każdym razem. W PvP nowicjusz na walczącym statku może być równie ważny jak zawodowiec z dużą masą ognia (bez nowicjusza, cele mogą uciec). Są też sytuacje, w których punkty umiejętności są nieistotne: jeśli twój statek znajduje się w sytuacji taktycznej niewykonalnej, punkty umiejętności nie będą miały większego wpływu. 1. Not Reading Ten Ton Hammer Mamy przewodniki na prawie wszystko. Wiele i wiele nowościowych informacji. Daj mu do myślenia, a jeśli nie widzisz czegoś, co cię interesuje, ogólnie rzecz biorąc, całkiem nieźle się z tym wiąże. Kilka ulubionych: Aby przeczytać najnowsze przewodniki, wiadomości i funkcje, odwiedź naszą stronę gry online EVE. Udostępnij na Facebooku Udostępnij w Google Udostępnij na Reddit Podziel się na Twitterze Ostatnia aktualizacja: 13 marca 2018 r. EVE Onlines Samouczki dotyczące kariery Po ukończeniu wstępnego samouczka, otrzymasz możliwość ukończenia wielu samouczków dotyczących kariery. Agentów dla tych samouczków można się w każdej chwili skontaktować za pomocą strony pomocy na pasku bocznym. Przeprowadzą cię przez podstawy walki, wydobywania. produkcja, odzyskiwanie i handel najważniejszą radą, którą każdy może dać, jest wykonanie wszystkich tutoriali. Zapewnią ci umiejętności, isk i ważne informacje. Nie będziesz także chciał kupować nowego statku, choć możesz ulec pokusie. Chociaż twój instynkt ma zostać ulepszony, te samouczki zapewnią ci kilka nowych statków, w tym niszczycieli i statków klasy przemysłowej. Jeśli będziesz ćwiczyć cierpliwość, na końcu okaże się, że jesteś trochę bogatszy. Kolejność wykonywania samouczków jest nieistotna i nie krępuj się, jeśli misja jest zbyt trudna. Pod koniec tych tutoriali powinieneś mieć kilka milionów isk. duża liczba umiejętności i podręczników umiejętności oraz kilka statków do wyboru w ruchu w trybie online w EVE. Koniec tutoriali dotyczących kariery zawodowej, które powinny zająć nie więcej niż dzień lub dwa do ukończenia, jeśli oznacza to koniec prawdziwie niezbędnych misji dla początkujących . Jest wiele misji do wykonania dla różnych frakcji: praca dla Sióstr Ewy może być bardzo opłacalna, lub możesz zacząć zdobywać punkty lojalnościowe wykonując misje dla pewnej frakcji. Możesz także rozpocząć wydobywanie, handel, produkcję lub piractwo, chociaż może upłynąć trochę czasu, zanim będziesz mógł skutecznie wykonywać te zawody. Kilka ogólnych wskazówek na temat tego, co się dzieje dalej: najpierw unikaj przestrzeni o niskiej i zerowej wartości. Są to systemy oznaczone jako 0.0-0.4. Możesz zostać zaatakowany przez innych graczy w PvP, a oni nie będą wybaczać tylko dlatego, że jesteś nowy. Poczekaj, aż otrzymasz mocniejszy lub szybszy (lub bardziej zużyty) statek i dopóki nie będziesz świadomy ryzyka. Dołącz do korporacji. Istnieje wiele korporacji (podobnych do gildii), które będą chętne, a nawet szczęśliwe, aby pomóc nowym graczom zacząć i mogą zapewnić ci pieniądze, umiejętności, statki i pomoc. To także za pośrednictwem korporacji zrobisz większość swojego długoterminowego rozwoju w EVE. To wszystko zaczyna się w EVE Online. Chociaż ma reputację trudnego, większość z tego jest spowodowana otwartością świata - nie ma ustalonej ścieżki do naśladowania. Jednak gdy już zdobędziesz swoją orientację, jest wiele do zrobienia. Mam nadzieję, że ten przewodnik pomógł ci na drodze do zostania kolejnym wielkim kapitanem przemysłu lub dowódcą floty. Good luckTradeTrades Trade Hubs są centrami handlu w regionie kosmicznym, zwykle znajdującym się w systemie słonecznym z wieloma bramami, które służą jako główne centrum tranzytowe. Ilości towarów sprzedawanych w centrach handlowych znacznie przewyższają towary będące przedmiotem obrotu w innych systemach w regionie, naznaczone wysoką dostępnością towarów w jednym miejscu. Ilość towarów zwiększa liczbę klientów do systemu, przyciąga więcej sprzedawców, zwiększa wolumen i stabilizuje ceny. W ruchliwych regionach, takich jak The Forge, duża część handlu odbywa się w centrum, takim jak Jita. Wygoda w przypadku zakupów on-stop jest taka, że ​​kupujący zazwyczaj są skłonni zapłacić niewielką premię tylko po to, aby zdobyć przedmioty w centrum, a nie gdzie indziej w regionie (można to zazwyczaj zobaczyć, analizując zamówienia sprzedaży danego przedmiotu). Jednak w regionach o niskim zaludnieniu, w których węzły nie są tak rozwinięte, nie mogą być naliczane opłaty za towary i często zakres musi zostać zwiększony przy zamówieniach zakupu, aby dotrzeć do większej liczby sprzedawców. Centra handlowe są tworzone w określonych lokalizacjach z wielu powodów, w tym lokalizacji (punkty dusienia, bliskość centrów misji lub różnych regionów) i dostępnych obiektów (obiekty badawcze, linie produkcyjne itp.). Czynniki te powodują, że gracze używają poszczególnych stacji i systemów w stosunku do innych, a kiedy stacja jest znana jako centrum handlu, gracze będą z większym prawdopodobieństwem korzystać z niej, utrwalając jej status. Jeśli twoja korporacja jest w stanie wojny (jak to często bywa w EVE University), bądź ostrożny wokół centrów handlowych, ponieważ często będą tam czają się twoi wrogowie, mając nadzieję, że złapią cię, jak nieoczekiwanie wyciągasz cenne przedmioty. Zdecydowanie zaleca się stworzenie charakteru "out-of-corp", aby uniknąć niepotrzebnych strat. Major Trade Hubs Jita - Kuźnia - Caldari Space Population: 33,501 1 Całkowita wartość ofert rynkowych: 119,4 bilionów ISK Lokalizacja: Jita IV - Księżyc 4 - Zakład Montażu Caldari Navy Jita jest centrum handlu w Nowym Edenie i jest zdecydowanie największym hubem w grze, często posiadające ponad 1000 graczy w systemie o stałym ruchu i na zewnątrz. Handel w Jicie jest wyjątkowo konkurencyjny ze względu na wysoki poziom aktywności. Często skutkuje to dość niskimi marżami zysku i jest trudniejsze dla graczy o niskim ISK, aby odnieśli sukces dzięki bogatszemu, który może znieść niskie marże, handlując wolumenem. Jednak gracze nowi w handlu będą mogli szybciej przekierowywać mniejsze zamówienia, a więc dowiedzieć się, czego nie należy robić wcześniej. Należy również pamiętać o niskich wolumenach, ponieważ jeśli znajdziesz produkty o przyzwoitych marżach zysku (powiedzmy powyżej 20), te produkty płyną dużo wolniej niż te o węższych marginesach. Amarr - Domena - Amarr Przestrzeń kosmiczna: 7 856 1 Całkowita wartość rynku ofert: 693,3 miliardów ISK Miejsce: Amarr VIII (Oris) - Akademia Rodzin Emperorów Rens - Heimatar - Minmatar Przestrzeń Kosmiczna Ludność: 7 856 1 Całkowita wartość rynku ofert: 137,9 miliardów ISK Lokalizacja: Rens VI - Księżyc 8 - Skarbiec plemienia Brutorów Dodixie - Sinq Laison - Gallente Space Ludność: 5 865 1 Łączna wartość ofert rynkowych: 91,4 miliarda ISK Miejsce: Dodixie IX - Księżyc 20 - Federacja Marynarki Wojennej Zakład montażowy Hek - Metropolia - Minmatar Lokalizacja miejsca: Hek VIII - Księżyc 12 - Boundless Creation Factory Hek jest bardzo aktywnym i dość tanim centrum handlowym. Większość przedmiotów można kupić tutaj i jest to również dość dobre miejsce do sprzedaży towarów. Ceny są dość konkurencyjne i mogą w niektórych przypadkach być niższe niż Jita. O ile oszuści są mniej rozpowszechnieni niż w Jicie, wciąż są tutaj obecni, więc należy zachować ostrożność przy wszystkich kontaktach. Wtórne centra handlowe Następujące centra handlowe konsekwentnie znajdują się w pierwszej dziesiątce wartości rynkowej dla zamówień w skali EVE: Oursulaert - Essence - Gallente Space Lokalizacja: Oursulaert - Oursulaert III - Federacja Navy Testing Facilities Tash-Murkon Prime - Tash-Murkon - Amarr Space Lokalizacja: Tash-Murkon Prime II - Księżyc 1 - Kaalakiota Corporation Fabryka Agil - Khanid - Amarr Lokalizacja: Agil VI - Księżyc 2 - CONCORD Wsparcie logistyczne Empire Space Główne centra handlowe odważne. inne notable kursywą. Amarr Empire Sakht VI - Moon 7 - Genolution Biotech Production 2 Bleak Lands Tuomuta III - Ducia Odlewnia Mining Outpost 3 Esescama VIII - Księżyc 3 - Cesarski Magazyn Zbrojeniowy 4 Dresi I - Księżyc 18 - Cesarskie Family Bureau 6 Ordion VII - Moon 16 - Amarr Navy Testing Facilities 7 Zinkon VII - Księżyc 1 - Caldari Business Tribunal Accounting 8 Tash-Murkon Tash-Murkon Prime II - Księżyc 1 - Kaalakiota Corporation Factory 9 Ammatar Mandate Berta VI - Moon 19 - Ammatar Konsulat Biuro 10 Caldari State Black Rise Ichoriya V - Wsparcie logistyczne Caldari Navy 11 Cytadela Motsu VII - Księżyc 6 - Wsparcie logistyczne Caldari Navy 12 Nourvukaiken V - Wsparcie logistyczne państwa 14 Sobaseki VII - Navy Caldari Wsparcie logistyczne 15 Granica Jity - Kuźnia Torrinos VI - Księżyc 16 - Wsparcie logistyczne straży domowej 16 Granica EC-P8R - Federacja Pure BlindGallente Oursulaert III - Federacja Navy Testing Facilities 17 Arnon IX - Księżyc 3 - Siostry Biura EVE 18 Strona Krwawych Gwiazd (siostry EVE Epicki łuk) Everyshore Halle VII - Moon 6 - Zakład montażowy Federalnego Biura Wywiadowczego 19 Orvolle I - Federation Navy Assembly Plant 20 Stacmon V - Moon 9 - Federation Navy Assembly Plant 21 Najbliższy węzeł handlowy dla domu EVE Universitys w Slays (1 skok) i Centrala kampusu Low-Sec w Uphallant (2 skoki) Sinq Laison Dodixie IX - Księżyc 20 - Federacja instalacji marynarki wojennej 22 Boystin V - Księżyc 6 - Zakład montażowy Biura Wywiadu Federalnego 23 Dawna siedziba Projekt SolitudeVerge Vendor Clellinon VI - Księżyc 11 - Centrum dla Advanced Studies School 24 Sortet V - Księżyc 1 - Federacja Navy Assembly Plant 25 Apanake VIII - Księżyc 8 - Siostry z EVE Bureau 26 Królestwo Khanidów Republika Minatara Rens VI - Księżyc 8 - Skarbiec plemienia Brutora 28 Lustrevik VII - Księżyc 9 - Akademia Brutor Tribe 29 Popularny węzeł misyjny Pator VII (Kulheim) - Zakład montażu służb bezpieczeństwa Republiki 30 Metropolis Hek VIII - Księżyc 12 - Fabryka tworzenia bezgranicznej kreacji 31 ​​Formacja pleśniowa Teonusude III - Księżyc 1 - Zgromadzenie Floty Republiki Roślina 32 NPC Nullsec XX9-WV VII - Księżyc 3 - Posterunek handlu aniołami zbawienia 33 G-0Q86 VII - Księżyc 1 - Zakład montażowy aniołów stróżów 34 1-SMEB V - 1-Sort daje nam najlepsze prezenty 35 Great Wildlands E02-IK VIII - Księżyc 1 - Fabryka Mieszanek Thukkera 37 Pierścień Zewnętrzny 4C-B7X VIII - Księżyc 1 - Zewnętrzny Pierścień Wykopy Mining Placówka 38 4GQ-XQ IX - Księżyc 1 - Stocznia Stwórców Prawdziwych 39 LGK-VP V - Księżyc 3 - Zakład montażu energii rzeczywistej 40 TG - Z23 III - Księżyc 8 - Wsparcie logistyczne True Power 41 PC9-AY III - Intaki Trading Trading Post 42 Kwatera główna kampusu Nullsec VSIG-K VIII - Księżyc 1 - Biuro syndykatu Intaki 43 X-M2LR VI - Księżyc 8 - Magazyn Intaki Commerce 44 N5Y-4N VII - Księżyc 20 - Guristas Logistic Support 45 Nullsec W Nullsec są ogromne węzły handlowe, ale prawie wszystkie stacje są własnością sojuszy i są ograniczone do członków sojuszu i ich sojuszników. Godnym uwagi wyjątkiem jest region Scalding Pass, który zawiera freeports 46 (każdy może dokować, nie ma opłat za dokowanie i wszystkie usługi mogą być używane). Właścicielem większości z tych stacji jest sojusz Imperium Gorgona (-GE-). Scalding Pass 4-CM8I VI - 4-C0EL0M8 4 LYFE 47 Rosnące centrum handlowe sojuszu Phoebe Freeport Republic (PFR) Referencje

No comments:

Post a Comment