Wednesday 20 December 2017

Fx options excel spreadsheet


Ceny opcji Jestem początkującym programistą w Excelu. Nie wiem także, jak obliczyć wartość Pipa. Potrzebuję tylko arkusza kalkulacyjnego do pobrania danych z zewnętrznego źródła i wystarczy wprowadzić cenę Spot lub wartość ATM, aby obliczyć wartość wewnętrzną i wartość zewnętrzną. Moim zamiarem jest podzielić Premium opcji na (a) wewnętrzną i (b) wartość wewnętrzną, aby ocenić, czy warto wybrać się na wymianę. I podziel wartość zewnętrzną przez kilka dni, aby ocenić wartość, którą warto podjąć. Czy możesz mi pomóc wymyślić arkusz kalkulacyjny lub po prostu formułę obliczania pipsów dla opcji walutowych: Cena natychmiastowa (ustalona dla wszystkich wybranych dolnych wierszy, które należy wprowadzić ręcznie) Cena wykonania (pobierana z zewnętrznego źródła) Źródło kontraktu futures CME Premium (pobierane z zewnętrznego źródła ) Źródło kontraktów futures CME Wartość wewnętrzna w Pipsach (obliczona według wzoru Premium minus Strike price) Wartość Extrinwic w Pipsach (obliczona przez formułę Premium minus Wartość wewnętrzna) ATM 1.1450 Atak: 1.1220 Premium: 320 Intrinsic 230 (1.1450-1.1220) Extrinsic 90 (320- 230) Dziękuję za wasze cenne uwagi i szanuję wasz czas i energię przeznaczoną na rozwój forumala i uczynienie go wolnym w domenie publicznej, lubię wiedzieć, jak obliczyć formułę opcji wyceny. Pozdrawiam Bhaskaran. G Warangal. Telangana State. Indie. 91 9100375623 Podobnie jak bezpłatna baza wiedzy o arkuszach kalkulacyjnych Najnowsze postyFormula Bar (fx bar) Autor: Ted French. Arkusze kalkulacyjne Expert Ted French ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w nauczaniu i pisaniu o programach do obsługi arkuszy kalkulacyjnych, takich jak Excel, Arkusze Google i Lotus 1-2-3. Dowiedz się więcej Zaktualizowano 15 lutego 2018 r. Definicja: pasek formuły - zwany także paskiem fx ze względu na znajdującą się obok ikonę fx - jest wielofunkcyjnym paskiem umieszczonym nad nagłówkami kolumn w arkuszach Excel i Arkuszach Google. Mówiąc ogólnie, jego zastosowania obejmują wyświetlanie, edytowanie i wprowadzanie danych, które znajdują się w komórkach arkusza roboczego lub na wykresach. Wyświetlanie danych Bardziej szczegółowo, pasek formuły wyświetli: dane tekstowe lub liczbowe znajdujące się w bieżącej lub aktywnej komórce Kontynuuj czytanie Poniżej formuły znajdujące się w aktywnej komórce zamiast w formule odpowiadają zakresowi komórek reprezentujących wybraną serię danych na wykresie Excel. Ponieważ pasek formuły wyświetla formuły znajdujące się w komórkach, a nie wyniki formuły, łatwo jest znaleźć, które komórki zawierają formuły, klikając je. Pasek formuły pokazuje również pełną wartość liczb, które zostały sformatowane, aby pokazać mniejszą liczbę miejsc dziesiętnych w komórce. Edytowanie formuł, wykresów i danych Pasek formuły może być również używany do edytowania formuł lub innych danych znajdujących się w aktywnej komórce, po prostu klikając dane na pasku formuły za pomocą wskaźnika myszy. Może być również używany do edycji zakresów dla poszczególnych serii danych, które zostały wybrane na wykresie Excel. Możliwe jest również wprowadzenie danych do aktywnej komórki, ponownie poprzez kliknięcie wskaźnikiem myszy, aby wprowadzić punkt wstawienia. Rozszerzanie paska formuły programu Excel W przypadku długich wpisów danych lub złożonych formuł pasek formuły w programie Excel można rozwinąć, a formułę lub dane zawijać w wiele wierszy, jak pokazano na powyższym rysunku. Pasek formuły nie może zostać rozwinięty w Arkuszach kalkulacyjnych Google. Aby rozwinąć pasek formuły za pomocą myszy: Kontynuuj czytanie poniżej Ustaw kursor myszy w dolnej części paska formuły, aż zmieni się w pionową strzałkę z dwoma grotami - jak pokazano na obrazku W tym miejscu naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk myszy przycisk myszy i pociągnij w dół, aby rozwinąć pasek formuły. Aby rozwinąć pasek formuły za pomocą klawiszy skrótu: Skrót klawiaturowy służący do rozwijania paska formuły to: Ctrl 43 Shift 43 U Te klawisze można jednocześnie wciskać i wypuszczać, albo klawisze Ctrl i Shift można przytrzymać, a litera Klawisz U wciśnięty i zwolniony sam. Aby przywrócić domyślny rozmiar paska formuły, naciśnij te same klawisze po raz drugi. Zawijanie formuł lub danych na wielu liniach na pasku formuły Po rozwinięciu paska formuły programu Excel, kolejnym krokiem jest zawijanie długich formuł lub danych na wiele linii, jak widać na powyższym obrazku, Na pasku formuły: Kliknij komórkę w arkuszu roboczym zawierającym formułę lub dane Kliknij wskaźnikiem myszy, aby umieścić punkt wstawiania w punkcie przerwania w formule Naciśnij klawisze Alt 43 Enter na klawiaturze. Formuła lub dane od punktu przerwania zostaną umieszczone w następnym wierszu na pasku formuły. Powtórz powyższe kroki, aby dodać dodatkowe przerwy. Pokaż Ukryj pasek formuły Dostępne są dwie metody ukrywania wyświetlania paska formuły w programie Excel: Szybki sposób - pokazany na powyższym obrazku: Kliknij kartę Widok wstążki Zaznacz pole wyboru opcji Pasek formuły w grupie Pokaż wstążki. Kliknij zakładkę Plik na wstążce, aby otworzyć menu rozwijane Kliknij polecenie Opcje w menu, aby otworzyć okno dialogowe Opcje programu Excel Kliknij polecenie Zaawansowane w lewym panelu okna dialogowego W sekcji Wyświetlanie prawego panelu, zaznacz pole wyboru Formuła Opcja paska Kliknij OK, aby zastosować zmiany i zamknąć okno dialogowe. W przypadku Arkuszy kalkulacyjnych Google: Kliknij menu Widok, aby otworzyć rozwijaną listę opcji Kliknij opcję Pasek formuły, aby zaznaczyć (wyświetlić) lub odznaczyć (ukryć) ją. Zapobieganie wyświetlaniu formuł w formułach formularzy Excel Zabezpieczenie skoroszytu Excel39 zawiera opcję, która uniemożliwia wyświetlanie formuł w zablokowanych komórkach na pasku formuły. Ukrywanie formuł, takich jak komórki blokujące, jest procesem dwuetapowym. Komórki zawierające formuły są ukryte Ochrona arkusza roboczego jest stosowana. Dopóki nie zostanie przeprowadzony drugi krok, formuły pozostaną widoczne na pasku formuły. Wybierz zakres komórek zawierających formuły do ​​ukrycia Na karcie Strona główna wstążki kliknij opcję Formatuj, aby otworzyć menu rozwijane. W menu kliknij polecenie Formatuj komórki, aby otworzyć okno dialogowe Formatowanie komórek. W oknie dialogowym kliknij zakładkę Ochrona Na tej karcie zaznacz pole wyboru Ukryte. Kliknij przycisk OK, aby zastosować zmianę i zamknąć okno dialogowe. Na karcie Strona główna wstążki kliknij opcję Formatuj, aby otworzyć menu rozwijane Kliknij opcję Zabezpiecz arkusz na dole listy, aby otworzyć okno dialogowe Chroń arkusz Zaznacz lub odznacz odpowiednie opcje Kliknij przycisk OK, aby zastosować zmiany i zamknij okno dialogowe. W tym momencie wybrane formuły powinny być ukryte w widoku na pasku formuły. i fx Ikony w programie Excel Ikony i fx znajdujące się obok paska formuły w programie Excel mogą być używane do: - anulowania edycji lub częściowego wprowadzania danych w aktywnej komórce - zakończenia wprowadzania lub edytowania danych w aktywnej komórce - nie przenieś zaznaczenie aktywnej komórki do innej komórki fx - zapewniając skrót do wstawiania funkcji do aktywnej komórki poprzez otwarcie okna dialogowego Wstaw funkcję po kliknięciu. Odpowiednikiem klawiatury dla tych ikon jest: klawisz Esc - anuluje edycje lub częściowe wprowadzanie danych klawisz Enter - kończy wprowadzanie lub edycję danych w aktywnej komórce - przenosi zaznaczenie aktywnej komórki do innej komórki Shift 43 F3 - otwiera okno dialogowe Wstaw Edycja na pasku formuł za pomocą klawiszy skrótu w programie Excel Klawisz skrótu do edycji danych lub formuł to F2 dla arkuszy kalkulacyjnych Excel i Google. Domyślnie pozwala to na edycję w aktywnej komórce - punkt wstawienia jest umieszczany w komórce po naciśnięciu klawisza F2. W programie Excel można edytować formuły i dane na pasku formuły zamiast w komórce. Aby to zrobić: Kliknij kartę Plik na wstążce, aby otworzyć menu rozwijane Kliknij polecenie Opcje w menu, aby otworzyć okno dialogowe Opcje programu Excel Kliknij polecenie Zaawansowane w lewym panelu okna dialogowego W sekcji Opcje edytowania po prawej stronie okienku, odznacz opcję Pozwól na edycję bezpośrednio w komórce Kliknij OK, aby zastosować zmianę i zamknąć okno dialogowe. Arkusze kalkulacyjne Google nie zezwalają na bezpośrednią edycję w pasku formuły przy użyciu F2. Tworzenie i formatowanie wykresu liniowego w Excelu w 5 krokach. Ted French od ponad 15 lat zajmuje się nauczaniem i pisaniem o programach do obsługi arkuszy kalkulacyjnych, takich jak Excel, Arkusze Google i Lotus 1-2. 3. Czytaj więcej Tworzenie wykresu liniowego - krótka wersja Kroki dodawania podstawowego wykresu liniowego lub wykresu liniowego do arkusza programu Excel to: Zaznacz dane do uwzględnienia na wykresie - uwzględnij nagłówki wierszy i kolumn, ale nie tytuł tabeli danych Kliknij zakładkę Wstaw wstążki W polu Wykresy na wstążce kliknij ikonę Wstaw wykres liniowy, aby otworzyć rozwijaną listę dostępnych typów wykresów Umieść kursor myszy nad typem wykresu, aby przeczytać opis wykresu Kliknij żądany wykres. Prosty, niesformatowany wykres - taki, który wyświetla tylko linie reprezentujące wybraną serię danych. domyślny tytuł wykresu, legenda i wartości osi zostaną dodane do bieżącego arkusza roboczego. Tworzenie i formatowanie wykresu liniowego - wersja długa od strony 2. samouczek dotyczący wykresu liniowego rozpoczyna się od instrukcji krok po kroku, które utworzą wykres pokazany na obrazku u góry tej strony. Począwszy od strony 3 są kroki do zastosowania poszczególnych opcji formatowania do podstawowego wykresu liniowego, który będzie: Różnice wersji Kroki w tym samouczku wykorzystują opcje formatowania i układu dostępne w programie Excel 2017. Różnią się one od tych we wczesnych wersjach programu. Użyj poniższych łączy do samouczków wykresów liniowych dla innych wersji programu Excel. Uwaga dotycząca kolorów motywów programu Excel Program Excel, podobnie jak wszystkie programy pakietu Microsoft Office, używa motywów do ustawiania wyglądu swoich dokumentów. Tematem użytym w tym samouczku jest domyślny motyw pakietu Office. Jeśli użyjesz innego tematu podczas wykonywania tego samouczka, kolory wymienione w krokach samouczka mogą nie być dostępne w używanym motywie. Jeśli nie, po prostu wybierz kolory do swoich potrzeb jako substytuty i kontynuuj. Ted French ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w nauczaniu i pisaniu na temat programów do arkuszy kalkulacyjnych, takich jak Excel, Google Spreadsheets i Lotus 1-2-3. Przeczytaj więcej Wprowadzanie i wybieranie danych samouczka Uwaga: Jeśli nie masz danych do użycia w tym samouczku, kroki opisane w tym samouczku wykorzystują dane pokazane na powyższym obrazku. Wprowadzenie innych danych jest zawsze pierwszym krokiem do utworzenia wykresu - bez względu na to, jaki rodzaj wykresu lub wykresu jest tworzony. Drugim krokiem jest podkreślenie danych, które będą używane podczas tworzenia wykresu. Wybrane dane zwykle zawierają tytuły kolumn i nagłówki wierszy, które są używane jako etykiety na wykresie. Wprowadź dane pokazane na powyższym obrazku do właściwych komórek arkusza roboczego Po wprowadzeniu zaznacz zakres komórek od A2 do C6 Podczas wybierania danych nagłówki wierszy i kolumn są uwzględniane w zaznaczeniu, ale tytuł na górze danych tabela nie jest. Tytuł musi zostać dodany do wykresu ręcznie. Tworzenie podstawowego wykresu liniowego Następujące kroki utworzą podstawowy wykres liniowy - prosty, niesformatowany wykres - który wyświetli wybraną serię danych i osie. Po tym, jak już wspomniano, samouczek omawia sposób korzystania z bardziej typowych funkcji formatowania, które, jeśli zostaną zastosowane, zmienią podstawowy wykres, aby dopasować go do wykresu liniowego pokazanego na stronie 1 tego samouczka. Kliknij kartę Wstaw wstążki W polu Wykresy w menu wstążki kliknij ikonę Wstaw wykres liniowy, aby otworzyć rozwijaną listę dostępnych typów wykresów graficznych Umieść kursor myszy nad typem wykresu, aby przeczytać opis wykresu Kliknij na pierwszym typie wykresu liniowego 2-d na liście, aby go wybrać Podstawowy wykres liniowy jest tworzony i umieszczany w arkuszu roboczym, jak pokazano na obrazku na następnej stronie Ted French ma ponad piętnaście lat doświadczenia w nauczaniu i pisaniu o programach do obsługi arkuszy kalkulacyjnych, takich jak Excel, Google Spreadsheets i Lotus 1-2-3. Czytaj więcej Dodawanie tytułu wykresu Edytuj domyślny tytuł wykresu, klikając go dwukrotnie - ale nie kliknij dwukrotnie Kliknij raz na domyślny tytuł wykresu, aby go zaznaczyć - powinno pojawić się okno wokół słów Tytuł wykresu Kliknij drugi raz, aby umieścić w edytorze Excel tryb. który umieszcza kursor wewnątrz pola tytułu Usuń domyślny tekst za pomocą klawiszy DeleteBackspace na klawiaturze Wprowadź tytuł mapy - Średnie opady (mm) - w polu tytułu Kliknięcie na niewłaściwą część wykresu Istnieje wiele różnych części do wykresu w programie Excel - na przykład tytuł wykresu i etykiety, obszar wykresu zawierający linie reprezentujące wybrane dane, osie poziome i pionowe oraz poziome linie siatki. Wszystkie te części są uważane za oddzielne obiekty przez program i jako takie, każdy z nich może być sformatowany osobno. Informujesz Excel, którą część wykresu chcesz sformatować, klikając na nią wskaźnikiem myszy, aby ją wybrać. W trakcie tego samouczka, jeśli wyniki nie będą podobne do tych na liście, prawdopodobnie po wybraniu opcji formatowania nie wybrano prawidłowej części wykresu. Najczęściej popełnianym błędem jest kliknięcie obszaru wykresu pośrodku wykresu, gdy intencją jest wybranie całego wykresu. Najprostszym sposobem wybrania całego wykresu jest kliknięcie lewego górnego lub prawego rogu od tytułu wykresu. Jeśli popełniono błąd, można go szybko poprawić za pomocą funkcji cofania Excel39, aby cofnąć błąd. Następnie kliknij prawą część wykresu i spróbuj ponownie. Ted French ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w nauczaniu i pisaniu na temat programów do arkuszy kalkulacyjnych, takich jak Excel, Google Spreadsheets i Lotus 1-2-3. Czytaj dalej Karty narzędzi wykresów Po utworzeniu wykresu w programie Excel lub po wybraniu istniejącego wykresu przez kliknięcie na nim dwie dodatkowe zakładki są dodawane do wstążki, jak pokazano na powyższym obrazku. Te karty Narzędzia wykresów - projektowanie i format - zawierają formatowanie i opcje układu specjalnie dla wykresów i zostaną użyte w poniższych krokach, aby zmienić kolor tła i tekstu wykresu. Zmiana koloru tła wykresu W przypadku tego konkretnego wykresu formatowanie tła jest procesem dwuetapowym, ponieważ dodawany jest gradient, aby pokazać niewielkie zmiany w poziomie w poziomie na wykresie. Kliknij tło, aby zaznaczyć cały wykres Kliknij kartę Format wstążki Kliknij opcję Wypełnienie kształtu, zaznaczoną na powyższym obrazku, aby otworzyć rozwijany panel Kolory wypełnienia Wybierz Czarny, Tekst 1, Lżejszy 35 z Kolory motywu sekcja listy Kliknij opcję Wypełnienie kształtu po raz drugi, aby otworzyć menu rozwijane Kolory Ustaw kursor myszy nad opcją Gradient w dolnej części listy, aby otworzyć panel Gradient W sekcji Zmodyfikowane ciemności panelu kliknij Opcja Liniowa w lewo umożliwia dodawanie gradientu, który staje się stopniowo ciemniejszy od lewej do prawej na wykresie Zmiana koloru tekstu Teraz, gdy tło jest czarne, domyślny czarny tekst nie jest już widoczny. Ta kolejna sekcja zmienia kolor całego tekstu na wykresie na biały Kliknij na tło, aby wybrać cały wykres Kliknij kartę Format wstążki, jeśli to konieczne Kliknij opcję Wypełnienie tekstu, aby otworzyć rozwijaną listę Kolory tekstu Wybierz kolor biały, Tło 1 z sekcji Kolory motywów na liście Cały tekst w tytule, osie x i y oraz legenda powinny zmienić się na białe Ted French ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w nauczaniu i pisaniu na temat programów do arkuszy kalkulacyjnych, takich jak Excel, Google Spreadsheets i Lotus 1 -2-3. Czytaj więcej Formatowanie okienka zadań Ostatnie dwa kroki samouczka korzystają z panelu zadań formatowania. który zawiera większość opcji formatowania dostępnych dla wykresów. W programie Excel 2017 po uaktywnieniu panel pojawia się po prawej stronie ekranu programu Excel, jak pokazano na powyższym obrazku. Nagłówek i opcje pojawiające się w panelu zmieniają się w zależności od wybranego obszaru wykresu. Zmiana koloru linii dla Acapulco Na wykresie kliknij raz na pomarańczową linię dla Acapulco, aby ją wybrać - małe pasemka powinny pojawić się wzdłuż długości linii Kliknij kartę Format wstążki, jeśli to konieczne Po lewej stronie wstążki , kliknij opcję Formatuj zaznaczenie, aby otworzyć panel zadań formatowania Ponieważ poprzednio zaznaczono linię dla Acapulco, tytuł w okienku powinien wyglądać: Formatuj serie danych W okienku kliknij ikonę Wypełnienie (puszka farby), aby otworzyć linię lista opcji Na liście opcji kliknij ikonę Wypełnienie obok etykiety Kolor, aby otworzyć rozwijaną listę kolorów linii Wybierz zielony, Akcent 6, Lżejszy 40 z sekcji Kolory motywów na liście - linia dla Acapulco powinna zmienić się na jasnozielony kolor Zmiana Amsterdamu Na wykresie kliknij raz niebieską linią do Amsterdamu, aby ją wybrać W okienku zadań Formatowanie. kolor aktualnego wypełnienia pod ikoną powinien zmienić się z zielonego na niebieski, pokazując, że panel wyświetla teraz opcje dla Amsterdamu Kliknij na ikonę wypełnienia, aby otworzyć rozwijaną listę kolorów liniowych Wybierz niebieski, Akcent 1, Lżejszy 40 z motywu Sekcja Kolory na liście - linia w Amsterdamie powinna zmienić się na jasnoniebieski kolor. Zanikanie linii siatki Ostatnia zmiana formatowania, jaką należy wprowadzić, to dostosowanie linii siatki przebiegających poziomo na wykresie. Podstawowy wykres liniowy zawiera te linie siatki, aby ułatwić odczytanie wartości dla określonych punktów na liniach danych. Nie muszą jednak być tak dobrze widoczne. Jednym z łatwych sposobów na ich zmniejszenie jest dostosowanie ich przezroczystości za pomocą panelu zadań Formatowanie. Domyślnie ich poziom przezroczystości wynosi 0, ale zwiększając to, linie siatki znikną w tle, do którego należą. Kliknij opcję Formatuj zaznaczenie na karcie Format na wstążce, jeśli to konieczne, aby otworzyć panel zadań formatowania. Na wykresie kliknij raz na linii siatki o szerokości 150 mm przebiegającej przez środek wykresu - wszystkie linie siatki powinny być podświetlone (niebieskie kropki na koniec każdej linii siatki) W okienku, jak zaznaczono na powyższym obrazku, zmień poziom przezroczystości na 75 - linie siatki na wykresie powinny znacznie zaniknąć. Jeśli wykonałeś wszystkie kroki opisane w tym samouczku, Twój wykres liniowy powinien teraz odpowiadać przykład wyświetlany na stronie 1.

No comments:

Post a Comment